
لازم است از این بابت شرمگین باشم...و تمامش کنم...یا هم راهی بیابم تا به عقب، به گذشته برگردم و این کار را شروع نکنم... فهمیده ام جنگیدن نمی دانستم...یا تمامش می کنم و ادامه ام می دهم...یا تمامم می کند و شروع میکنم زانو زدن هایم را... " اين منم..."xa0 ...
ادامه مطلب