برای خواسته هایت...برای حق ات...برای آنچه سزاواری...بجنگ و تلاش کن...درحالی که از نرسیدن به آن ها هیچ ابایی نداری...
رها باش...مبارزه باید حاصل اراده باشد، نه ترس...
" اين منم..."
...این منم...ما را در سایت ...این منم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73