چگونه از رویاهایم روی گردان شوم و نبات وار شب و روز را نگران سپری کنم و رکود و مرگ را پذیرا باشم... چه کنم که این تَرک را نتوانم...تو بگو...چه کنم که این ذات را اختیاری نیست...تو بگو...چه کنم... " اين منم..."xa0 ...