من اگر یک وطن پرست نبودم...قصد رفتن نمی کردم...می ماندم و به پایت می سوختم...اما تو نه همراه می خواهی، نه غمخوار...تو رهایی و آبادانی می خواهی...من چگونه تو را رهایی بخشم وقتی خود در این زندانم...من چگونه تو را بسازم، وقتی خود محتاجانه دستانم خالیست...تا کی باید بسوزی...چرا مقابل چشم مردمت باید بسوزی...من اگر وطن پرست نبودم...می نشستم در آغوشت و بی تفاوت آب شدن و ویران ماندنت را نگاه می کردم...یا حتی شاید روزگار مرا در این سوزاندنت سهیم می کرد...نه می توانم و نه می خواهم...می روم و به اندازه خون دل خوردن هایم می سازمت...هر چه باشد چشمانم به روی آسمان تو گشوده شده...پاهایم رو خاک تو قدم برداشته...سرای من می مانی...سبز می شوی...
#Iran – Salar Aghili
" اين منم..."
...این منم...ما را در سایت ...این منم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70