چگونه از رویاهایم روی گردان شوم و نبات وار شب و روز را نگران سپری کنم و رکود و مرگ را پذیرا باشم...
چه کنم که این تَرک را نتوانم...تو بگو...چه کنم که این ذات را اختیاری نیست...تو بگو...چه کنم...
" اين منم..."
...این منم...ما را در سایت ...این منم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78